اندرزهای داریوش بزرگ
به خواست اهورامزدا من چنین ام ، من دوست نیکی ام، من بدی را دوست نیستم. پسند من نیست که بینوایی زور بشنود، باز پسند من نیست که زیر دستی از زیر دستی زور بشنود. آنچه حق است، پسند من است.
من پیروان دروغ را دوست نیستم.
من کینه جو نیستم؛ آنچه مرا خشمگین می کند، از آن خودداری می کنم و بر تندی های خود مسلط هستم.


![]()
+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 22:19 توسط روجا
|
درود بر دوستان خوبم