نوروز مبارک باد...
یا مقلب، قلب من در دست توست؛
یا محول، حال من سرمست توست؛
کن تو تدبیری که در لیل و نهار،
حال قلب من شود همچون بهار؛
یا مقلب، قلب او را شاد کن؛
یا مدبر، خانه اش آباد کن؛
یا محول، احسن الحالش نما؛
از بدیها فارغ البالش نما.
سال نو مبارک

+ نوشته شده در سه شنبه یکم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 1:26 توسط روجا
|
درود بر دوستان خوبم